Alla inlägg den 9 april 2010

Av Oskarsdottir - 9 april 2010 15:45

"Välkommen till Guds servicetelefon. Du står nu i kö. Kötid beräknad till 15 decennier."


Mail till Gud:


Hej Gud!

Jag vill säga upp mitt abonnemang på den kropp jag tilldelats. Den krånglar konstant och gör aldrig som man säger. Den måste laddas alldeles för ofta och för länge och den håller inte för minsta lilla drag eller snubbel. Tänderna kostar skjortan i underhåll och jag tror det är nån bussning i knäna som glappar. Jag hittar inget vettigt i manualerna och inget kopplingschema. Tror nämligen nån säkring gått då magen inte alls vill fungera. Den konstanta febern måste ju bero på att kylsystemet pajjat? Eller kan det vara så att det är nått i databoxen som kortslutits?

Jag skriver gärna upp mig å en ny kropp och är beredd på att lägga in en extra slant för vita tänder och en god kondition! 


Med vänliga hälsningar / Tinna 


ps. Det bästa trick Djävulen hade var att se till att ingen trodde på att han fanns. För att motverka det svär jag regelbundet, bara så du vet. ds


  

Ovido - Quiz & Flashcards