Alla inlägg den 10 november 2010

Av Oskarsdottir - 10 november 2010 11:57

Det som har hänt är så stort och ändå så litet och betydelselöst.

Jag har en dröm och en önskan som är omöjlig, och jag bestämde mig för att den enda som kunde ge den en chans var jag själv. Ny har jag gett mig fan på att få min vilja igenom och ni ska tro att jag blev både chockad och lycklig när jag insåg att jag kommit ett stort steg på vägen.

Det damp ner ett mail i min inkorg och kanske redan innan jul ska jag till Stockholm till riksdagshuset och ge min åsikt och syn på en lag som förhindrar mig, och många andra från att förverkliga en brinnande önskan.


Kanske kan den vanliga dödliga människan påverka hela sin värld?


  

Vi kan inte utföra storverk här på jorden.

Vi kan bara göra små saker med stor kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards