Alla inlägg den 11 november 2010

Av Oskarsdottir - 11 november 2010 16:49

Så då visar det sig att Ramses, min hankatt, nog har astma! Kan bara tänka mig vad astmamedicin kostar för en katt :S

Ush och fy, han blev nedsövd igår och jag var nojig hela natten över att han skulle somna igen och få njursvikt för att han blev nedkyld.


   Ramses hittar igelkott i Norrsundet


Jag själv såg mig lite chockad i spegeln också. Jag är 24 år. Ung och dum trodde jag fortfarande gällde men kroppen håller tydligen inte med. Vad hände med den här naturliga ungdomliga fastheten? Allt har liksom flyttat en våning ner och där står jag framför spegeln och skriker:

- När i helvete hände det här!?


Tog upp saken med Madde som skrattade så hon grät. Mer åt min panik än min kropp (hoppas jag i alla fall).


Så nu blir det till att börja träna. Lika bra då jag inte längre jobbar med kroppen varje dag. Att snyta näsor och byta blöjor ger inte den motion och träning jag vant mig vid att få via jobbet. Sen kanske det är dags att skära ner på ölen? Eller ja.... kankse


   Kos med älsklingen på Stockholm Pride 2008

Ovido - Quiz & Flashcards