Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Oskarsdottir - 26 januari 2010 20:17

Idag har jag kört hjullastare! Vi kommer få komplett utbildning och inte bara för industriell-hantering! Jag lyckades med konstverket att få kärringstopp trots helautomatik ( det ni! Inte många som kan säga en sån sak! ). Men det gick bra och var kul som fan, riktigt ovant med midjestyrd maskin!


Sen har jag också hämtat ut sommardäcket som är lagat, och på Torsdag kommer bilen att rost-besiktigas, ska bli spännande att se hur fattig man kommer bli, men det är det värt!

Sen har jag köpt vita halogenlampor till halvlysena (gult ljus suger) och jag tänker läsa instruktionsboken innan ja försöker byta dem igen *visslar*


Idag är en sån himla bra dag! Jag är också stolt över två nymyntade uttryck:


"Älskling, du är inte det smartaste lövet i granen"

och

"Men du är då inte den klyftigaste ananasen"


Så går det när man försöker sig på spydiga ordvittsar :p



Lycka

Att ha uppnått ett mål

Att ha satt upp nya

Att få en puss i nacken av sin älskade

Att kunna le när nått går fel

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards